Telefoon: 036-5222003
Helpdesk: 036-5221919

Systeembeheer

Contract
Je gehele ICT beheerd voor een vast bedrag per maand...

Houd grip op je ICT-budget en voorkom onverwachte kosten met een servicecontract. We maken vooraf heldere afspraken over de dienstverleningen en producten en spreken een vast bedrag per kwartaal af.

 

 

... of juist flexibel ICT beheer
Flexibel

Als je alleen behoefte hebt aan bepaalde externe ICT-kennis of hulp nodig hebt bij een ICT project, dan is beheer op afroep de ideale oplossing. Je betaalt alleen op het moment dat je ons nodig hebt. Hierdoor heb je geen vaste maandelijkse kosten.

 

 

Alle mogelijkheden op een rijtje:

IconCoreHardware
Vervangende core hardware binnen 1 werkdag
SolveIT heeft veel reserve hardware staan. Dus mocht je er 's ochtends achterkomen dat de server met alle bestanden stuk is, dan kunnen wij diezelfde dag de onderdelen of zelfs de hele server vervangen. Zo kan je bedrijf of organisatie zo snel mogelijk weer aan de slag.

 

Icon247
24/7 helpdesk
Onze helpdesk is 24/7 bereikbaar voor al je vragen en problemen. Zo kun je snel weer aan de slag met jouw eigen werk in plaats van je tijd te verspillen aan ICT problemen. Het is zelfs mogelijk om prepaid gebruik te maken van de helpdesk om onverwachte kosten te voorkomen.

 

IconMonitoring
Permanente monitoring
Voorkomen is beter dan genezen. Met afspraken in een servicecontract kan er continu gemonitord worden om software up-to-date te houden en storingen op te sporen en direct op te lossen.

 

IconBackup
Back-up service
Crasht de harde schijf met alle bestanden? Geen probleem! Met afspraken in een servicecontract kan SolveIT regelmatig en automatisch een back-up maken. De nieuwste back-up kan binnen een werkdag teruggeplaatst worden.

 

IconRapportage
Maandelijkse rapportage
De bedoeling is, dat je ons zo min mogelijk ziet, omdat we op de achtergrond heel veel problemen voorkomen en omdat we vragen en problemen vaak heel snel en op afstand voor je oplossen. Toch doen we achter de schermen vaak veel werk. Om dat inzichtelijk te maken, sturen we iedere maand een overzicht van alle werkzaamheden die gedaan zijn voor jouw bedrijf of organisatie als je een servicecontract hebt.